پيام گير صوتي

بجاي استفاده از سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده كه تنها ليستي از شماره هاي تماس گيرندگان را در اختيار شما قرار مي دهد، مي توانيد با فعال نمودن سرويس پيام گير صوتي اختصاصي خود در مواقعي كه در دسترس نيستند، پيام هاي گفتاري تماس گيرندگان را دريافت كنيد.


نكته:
سرويس قابليت ذخيره ۳۰ پيغام ۱۲۰ ثانيه اي را دارد. پيغامهايي كه شنيده نشده باشند تا دو روز و پيغامهاي شنيده شده يا ذخيره شده تا ۷ روز در پيام گير باقي مي مانند.


چگونه سرويس پيام گير صوتي خود را فعال كنيد؟


شما مي توانيد در هر زمان با شماره گیری کد های دستوری زیر پیام گیر صوتی خود را فعال کنید:


سیم کارت اعتباری

*140*3*1*1#

سیم کارت دائمی

*130*3*1*1#

از آن به بعد هر زمان كه خارج از محدوده پوشش شبكه ام تي ان ايرانسل بوده و يا تلفن همراهتان را خاموش كرده باشيد، سيستم پيام هاي گفتاري تماس گيرندگان را ضبط خواهد كرد.


چگونه سرويس پيام گير صوتي خود راغير فعال كنيد؟


شما مي توانيد در هر زمان با شماره گیری کد های دستوری زیر پیام گیر صوتی خود را غیر فعال کنید:



سیم کارت اعتباری

*140*3*1*4#

سیم کارت دائمی

*130*3*1*4#

چگونه به پيامهاي خود گوش دهيد؟


شما مي توانيد با شماره ۷۱۰ تماس بگيريد تا از طريق تلفن همراهتان به پيامهاي گفتاري ضبط شده گوش دهيد.

نكته:
درصورت انتقال تماسهايتان به پيام گير صوتي و يا سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده، ديگر نمي توانيد آنها را به يك شماره ديگر منتقل نماييد.


هزينه تماسها:


تماس گيرندگان براي استفاده از سرويس پيام گير صوتي شما هزينه پرداخت مي كنند. شما براي دريافت پيامهاي صوتي تان از خط ام تي ان ايرانسل خود هزينه اي نمي پردازيد.

براي انتقال تماس تنها مي توان يك شماره ديگر و يا سرويس "ذخيره شماره تماس گيرنده" را انتخاب نمود. به عبارت ديگر انتقال به هر دو گزينه به صورت همزمان امكانپذير نمي باشد.


توجه: